Afspraak

Graag op de afgesproken tijd aanwezig zijn. Bij te laat komen, kunnen we helaas niet altijd de verloren tijd inhalen. Als de behandeling is ingekort door het te laat komen, wordt de volledige behandelingsprijs in rekening gebracht.

Ziek of Familieomstandigheden

Bij een verkoudheid of griep, neem contact met mij op, dan kijken we naar de mogelijkheid om de afspraak te verzetten naar een later moment. Voor mijn eigen veiligheid en die van andere klanten kom a.u.b. niet ziek naar de afspraak. Als je toch ziek naar de afspraak komt, kan ik de afspraak annuleren of verplaatsten naar een moment dat je weer beter bent.

Bij een last minute annulering (binnen 24 uur) door ziekte, familieomstandigheden of een andere noodzakelijke reden, neem contact met mij op!

Annuleren of niet komen op de afspraak

Als een afspraak is geannuleerd of verplaatst binnen 24 uur zonder noodzakelijke reden breng ik 50% van de behandeling in rekening voor annuleringskosten. Als je de afspraak binnen 4 uur annuleert of verplaatst dan breng ik 100% van de behandeling in rekening.

Als je de afspraak vergeet neem ik contact met je op, mocht je nog kunnen komen dan korten we de behandeling in, maar wordt wel de volledige behandelingsprijs in rekening gebracht. Mocht het niet lukken om nog te komen wordt de volledige behandelingsprijs in rekening gebracht.

Niet tevreden/ Klachten

Mocht u niet tevreden zijn over een dienst, product of communicatie meld het dan z.s.m. bij mij, zodat we het probleem kunnen oplossen.

In Nederland is er de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen zorg (Wkkgz) waar ik als schoonheidsspecialiste aan moet voldoen. Om die reden ben ik verplicht me aan te melden bij een klachtenregeling- met erkende geschilleninstantie en ben daarom aangesloten bij Zorg voor ZZP. Natuurlijk hoop ik niet dat dit nodig is en zal ik er alles aan doen om jou als klant tevreden te stellen en naar een oplossing te zoeken, maar mochten er zaken zijn die helaas niet opgelost kunnen worden onder elkaar dan kan je terecht bij Zorg voor ZZP om je klacht te melden. Zij zoeken een passende oplossing voor alle partijen. (klik onderaan mijn website op het logo van ZORG VOOR ZZP)

Betaling

Je kan in mijn salon contant betalen, pinnen of ik stuur een betaalverzoek!